Csavarbarátok a Balaton-felvidéken

Óriási szerencsével az idei utolsó, igazi nyárias napon indultunk útnak, hogy felfedezzük a Balaton-felvidéket. Ideiglenes "főhadiszállásként" a tapolcai Pelion Hotelt jelöltük ki. Péntek reggel ott gyűltünk össze mi, az ország különböző pontjairól érkező csavarbarátok, és ott találkoztunk szakavatott túravezetőnkkel, Árvai Gáborral, aki lelkesen kalauzolt bennünket Tapolca városában és a Tapolcai-medencében. A csavarbarátok bizonyítanak nap mint nap földön, megtették már ugyanezt a levegőben és ezúttal a vízen is, amikor a tavasbarlang kristálytiszta víztükrének habjait szeltük kis ladikjainkkal. Igaz, mindössze 180 méterről beszélünk, de micsoda 180 méter volt! Érdemes megkérdezni néhány csavarbarátot, tudnak mesélni a küzdelmekről. Szerencsére hajótörés nélkül megúsztuk a barlangos kalandot és vizesek csak a szálloda wellness részében lettünk. Egy kellemes vacsora után mivel lehet még fokozni az estét? Természetesen borkóstolóval! Ebben pedig remek partnerre találtunk Váli Péter, a badacsonyörsi Váli Pince tulajdonosának személyében.
És amilyen csodálatos időnek örülhettünk kirándulásunk első napján, olyannyira zord reggelre ébredtünk másnap. A viharos szél csontig hatoló hideget hozott a Káli-medencébe, romba döntve ezzel azon terveinket, hogy gyalogszerrel járjuk be a vidéket. Persze nem mi lennénk a csavarbarátok, ha efféle apróság kedvünket szegné. Gyors újratervezés következett Szentes Szilárd túravezetőnk segítségével, és így egy zömmel buszos, mini sétával kombinált kirándulás előzte meg a salföldi ebédet.
A jó falatokkal azonban nem csupán az éhség múlt el, de a közös hétvége is. Szétszéledtünk és minden csavarbarát hazatért, de ezúttal megint egy olyan csapatépítő hétvégén vettünk részt, melynek emléke örökké megmarad. És ha idővel mégis fakulna, csak fellapozzuk a fényképalbumot. Tegye ezt Ön is! Jó szórakozást kívánunk a kisfilmhez és fotókhoz!

Kisfilm:

Fotóalbum:

Csavarbarátok a Balaton-felvidéken 2018.09.21-22.